Udostępnij ten wpis
CentralQ to wspierana przez sztuczną inteligencję przeszukiwarka wiedzy na temat Business Central, która zasilana jest zarówno oficjalną dokumentacją, jak i źródłami dostarczanymi przez społeczność BC. Pomyśl o CentralQ jako o modelu ChatGPT, który zrobił doktorat z Dynamics 365 Business Central :).
Zapytania do CentralQ możemy wprowadzać przy użyciu naturalnego języka. Możemy wprost zadać pytanie o nasz problem związany z Business Central, a model sztucznej inteligencji działający na zapleczu przeszukiwarki zinterpretuje nasze pytanie i na podstawie odnalezionych dostępnych źródeł wiedzy o Business Central, postara się na nie odpowiedzieć.
Wynik zapytania w CentralQ to zatem nie tyle wyniki wskazujące na źródła, które pomogą nam rozwiązać problem, co precyzyjna odpowiedź na nasze zapytanie, która sformułowana jest również w naturalnym języku. Pod odpowiedzią otrzymamy natomiast listę źródeł, którymi AI kierowało się podczas generowania odpowiedzi.
Polecam każdemu, aby chociaż kilka razy skorzystał z CentralQ podczas codziennej pracy. Odpowiedzi potrafią przekroczyć oczekiwania – są bardzo trafne i precyzyjne.
- www.centralq.ai ↗
bezpośredni link do przeszukiwarki AI wiedzy nt. Business Central CentralQ - katson.com/blog ↗
przy okazji warto polecić też bloga autora CentralQ, którym jest Dmitry Katson ↗ (MVP), przemiły człowiek i programista wyspecjalizowany w obszarze sztucznej inteligencji (oraz BC)
Korzystałeś/korzystałaś już z CentralQ lub wykorzystujesz inne modele AI w codziennej pracy użytkownika, konsultanta lub programisty BC? Podziel się wrażeniami w komentarzach ↓.
Dzięki! 🙌